Допитливим батькам

Батьківські збори
«Громадянин виховується з дитинства»
Мета:
залучити батьків до обговорення питань патріотичного виховання дитини,
Попередня робота:
1. Анкетування батьків з проблеми патріотичного виховання, обговорюваної на зборах.
2. Виготовлення пам'яток на тему зборів.
3. Фотовиставка "Шишаччина".
4. Консультації для батьків з проблеми патріотичного виховання учнів молодших класів, історичні довідки про с. Великий Перевіз.
Хід зборів
1. Вступ.
Вихователь знайомить батьків з фотовиставкою, дякує за повні щирі відповіді на анкету, коротко резюмує отримані відомості.
2. Концерт дітей для батьків (пісня, вірші про Великий Перевіз, танець - гра з батьками).
Край лелечий , тополиний як світличка України,
Притулився до Шишаків,  і байраками поріс –
Наш найкращий, наш єдиний, журавлино – солов’їний
І стражденний, і щасливий наш Великий Перевіз.

У Великім Перевозі, де тополі при дорозі,
Де садочки, як віночки, пишно веснами цвітуть,
Тут живуть прекрасні люди, що найперші сонце бідять,
Їм у школі перевізькій діти зміною ростуть.

3. Круглий стіл. Дискусія "яку людину ми називаємо громадянином?"
Бути громадянином - значить свідомо і активно виконувати цивільні обов'язки і громадянський обов'язок перед суспільством, Батьківщиною, володіти такими якостями особистості, як патріотизм, гуманне ставлення до людей.
Зачатки цих якостей треба формувати в дитині якомога раніше.
Дитина вперше відкриває Батьківщину в сім'ї. Це найближче його оточення, де він черпає такі поняття, як "праця", "обов'язок", "честь", "Батьківщина".
Відчуття Батьківщини починається в дитини з відносини до найближчих людей - батька, матері, дідуся, бабусі. Це коріння, що зв'язують його з рідним домом і найближчим оточенням.
Патріотичне виховання необхідно для будь-якого народу, будь-якій державі, інакше вони приречені на загибель. Однак здійснюватися це виховання має дуже чуйно і тактовно, і займатися нею треба спільно, з малих років прищеплюючи дитині повагу і любов до рідної землі.
Сформувати моральну основу і допомогти дитині успішно увійти в сучасний світ, посісти гідне місце в системі відносин з оточуючими неможливо без виховання любові до близьких і своєї батьківщини, поваги до традицій і цінностей свого народу, доброти і милосердя.
У дитячому садку проводиться робота по розширенню уявлень дітей про рідну країну, про звичаї та культуру свого народу. Велике значення надається вивченню російської символіки, гербів. Діти знайомляться з різноманіттям природи нашої країни, різними професіями, отримують перші знання про нашому місті.
Перш ніж дитина почне сприймати себе як громадянин, йому потрібно допомогти в усвідомленні свого власного "я", своєї сім'ї, своїх коренів - того, що близьке, знайоме, зрозуміло. Сім'я займає провідне місце в системі патріотичного виховання. У сім'ї, як первісної осередку суспільства починається процес виховання особистості, формування і розвитку патріотизму, який надалі триває в освітніх установах.
Починаючи з молодшого віку, педагоги дитячого садка ведуть роботу з формування у дітей уявлень про себе як про особистість, яка має право на індивідуальні відмінності від інших. Однією з таких відмінностей є ім'я дитини. Показати різноманітність імен дозволяють спеціально організовані заняття, дидактичні ігри та вправи, а також інші види дитячої діяльності.
Така робота дозволяє допомогти дитині усвідомити власну індивідуальність, підвищити самооцінку, зрозуміти власну значущість в серцях своїх батьків. Дорослі пояснюють, що означає ім'я дитини, чому воно вибрано, наводять приклади, як лагідно можна назвати.
Відчуття Батьківщини починається з захоплення тим, що бачить перед собою маленький людина, чим він дивується і що викликає відгук у його душі. З молодшого віку вихователі знайомлять дітей з найближчим оточенням - дитячим садком, його працівниками, з професіями в дитячому саду, вулицями, будівлями, будівлями, рідним містом... Треба показати дитині, що наше місто славиться своєю історією, пам'ятками, кращими людьми. Важливо, щоб улюблений місто постав перед дитиною як саме дороге, красиве, неповторне.
4. Прослуховування диктофонного запису з розповідями дітей «Я люблю своє село». Гра для батьків «Дізнайся по голосу»
5. Вікторина для батьків на тему "чи Знаєте Ви своє село?" (гра «Ромашка», питання написані з виворітного боку пелюсток).
6. Знайомство батьків з народними прислів'ями у відповідності з темою зборів:
Любов до Батьківщини сильніше смерті.
Людина без Батьківщини - соловей без пісні.
Бережи рідну землю, як мати кохану.
Посіяне вчасно перлами зійде.
Вдома стіни допомагають.
Без кореня й полин не росте.
Всяка сосна своєму бору шумить.
7. Пам'ятка для батьків "Відомі люди про виховання любові до Батьківщини"
"У вашій родині і під вашим керівництвом росте майбутній громадянин, майбутній діяч і майбутній борець... Все, що відбувається в країні, через вашу душу і вашу думку повинно приходити до дітей" (А.С.Макаренко)
"Є багато пологів освіти, але вище за все стоїть моральне виховання, яке робить нас людиною" (В.бєлінський)
"Посійте вчинок - пожнете звичку, посійте звичку - пожнете характер, посійте характер - і ви пожнете долю" (Вільям Теккерей)

"Світлі дні дитячих вражень, отриманих від спілкування з рідною природою, проводжають людину в життя і укріплюють в ньому бажання віддати свої сили служінню Батьківщині" (А. Герцен)
«Справжня школа виховання сердечності, душевності і чуйності є сім'я; ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності" (О. Сухомлинський).
8. Підведення підсумків.


Анкета для батьків з проблеми патріотичного виховання дитини.
1. Як Ви знайомите дітей з навколишнім світом?
2. Чи виховуєте Ви у своєї дитини дбайливе ставлення до природи рідного краю - чи бере участь Ваш дитина в роботі на городі, доглядає за тваринами, за квітами?
3. Розмовляєте Ви про рідне село?
4. Буваєте на святах, присвячених Дню села?
5. Як часто Ви з дітьми слухаєте (співаєте, розповідаєте) пісні, вірші про Батьківщину, про природу рідної країни;
6. Робите виїзди на природу;
7. Спільно читаєте книги;
8. Дивіться телевізор;
9. На Ваш погляд, чи володієте Ви достатньою інформацією про рідній країні, місті, щоб відповісти на виникаючі у дитини питання?

10. Чи потрібна Вам допомога педагогів в отриманні інформації про рідній країні, місті; в чомусь ще?
Веселі старти "Козацького ми роду"






Комментариев нет:

Отправить комментарий